MIDSOMMAR

Godmorgon!☀

Inte ett måln, så långt ögat kan nå. Inte en droppe regn, på flera dar....
Den låten spelas om och om och om igen i mitt huvud!

Igår var det sista dagen på fotbollskolan, & det var ju enligt tradition mixturnering, då mitt lag kom till FINAL!
Jag fick aldrig uppleva det som fotbollspelare haha så det var roligt även som ledare ;)

När jag kom hem igårkväll helt illröd i hela ansiktet så bytte jag om och gick ut och sprang, en ganska skön runda! Dock kände jag inte samma grej i uppförsbackarna hehe..
När jag kom hem och skulle köra lite styrka med kettlebellen (se bild nedan) så hade min käre far & bror kommit hem från ett hockeyläger det varit på hela veckan. Jag har faktiskt saknat dem sa'tt det var ju bra.
Nu ska jag smita iväg och göra iordning mig inför den fina dagen.

Så jag önskar Er en riktigt fin midsommar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback