HON KLARAR DEEET

JAG ÄR SÅ OTROLIGT LÄTTAD! JAG ÄR SÅ GLAD, NU ÄR DET TA MIG FAN SOMMARLOV PÅ RIKTIGT!! ÅHHHH VAD SKÖÖÖNT♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Idag var jag alltså inne i Stockholm för att göra teoriprovet på trafikverket.. Jag trodde jag höll på att svimma! Imorse när jag vakna kände jag hur hela magen krampa, har aldrig känt den här typen av nervösitet nån gång! typ som luftväggar kommer närmare ditt ansikte. Hyperventilera började jag göra på tåget upp haha. Jag ringde efter stöd hos både den ena och den andra, pratade nog med KarinJulia, Mikis, Lucas och Jakob, i omgångar! När vi kom upp till Stockholm började vi gå i butiker men jag var inte riktigt sugen på det, sen skulle vi äta donken och jag fick en vanilj milkshake, vilket är favoriten men var inte sugen på den heller, och jag menar.. när är man inte sugen på det?! När vi kom in till trafikverket skulle vi ta kort till körkortet i en automat, satt som en isbit hela tiden så bilden blev ju inte sådär jätte prima... så satt vi där utanför provsalen i kanske 45 minuter och det var en kille som kom ut från en annan sal som inte hade klarat provet och han var helt gaaalen, han slog och sparka i allt han såg och skrek och grät och hade sig, gjorde mig inte alls mer nervnös... Sen var det dags att gå in och mitt ansikte bara blekna men jag satte mig och började svara. ungefär vid fråga 21 kom en jättesvår fråga och då kändes det som jag hade svarat fel på alla så då började jag gråta inombords & förberedde mig på att göra om det.. blev klar lite innan maxtiden var slut så repeterade en extra gång, sen var det bara att trycka på avsluta prov kvar! Hela jag höll på och svvämma över men så klickade jag och fick se... med fina stora lysande gröna bokstäver GODKÄNT

JIIIIIIIHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA

reste mig upp och fick ta emot alla papper från "överblickarN" han sa att jag inte hade kollat på mina fel svar och undrade om inte borde göra det men jag var alldeles för paff och fattade inte vad han egentligen sa så jag bara tog bevisat sa att "DET SKA JAG ABSOLUT INTE GÖRA, HEJDÅÅ" sen tog jag några glädjeskutt ut från salen och skrev en kaxig status på facebook!
JAG ÄR FULL AV LYCKA OCH KAN VERKLIGEN INTE SITTA STILL! JAG HAR JU TROTS ALLT KÖÖÖÖÖÖRRKOOOORT


Kommentarer
Postat av: Sofia Poltén

Hej Evelina ! Du har en jättebra blogg! :)♥

2012-07-05 @ 22:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback