LÖRDAG

Imorgon är det söndag och det innebär sista dagen med is då, varför kan inte isen va kvar hela sommaren?
Då hade man haft roligt när man tränade, jag är inget större fan av fys.. finns det något tråkigare än att springa?
Men men, nu får man ta vara på det man får & just nu sitter jag och laddar med pasta och köttfärs för att jag ska hänga i ishallen från 12:00-18:00 idag.
 
Senare på kvällen ska jag gasa iväg till Annela som fyllde år igår och ska därför samla ihop oss 9 tjejer igen, vi ska äta grillat!! MUMS. Bilder därifrån kommer upp imorgon.
Senare idag kommer dessutom mamma och mormor hem från en veckas resande, bra. Planerade i början av veckan att överraska mamma med ett jätte städat hus & god mat framdukat på bordet men eftersom jag har slitit med städning varje dag nu så orkar jag verkligen inte, men det är ju tanken som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback