KUSINTRÄFF

Varje år så samlas alla kusiner från mammas släkt en dag och har trevligt tillsammans, det är alltid en av kusinerna som "håller i det", på dagen gör man nåt roligt eller är på äventyr och på kvällen äter man och dricker gott!
På denna kusinträff fick även Karin hänka eftersom hon var med mig.
 
Ofta har vi åkt go-kart men vi har gjort annat kul också, ett år var vi tillexempel i ÅRE.
Den här gången så var överraskningen att de hade hyrt in ett segway-företag som kom och ställde upp banor och grejer som man fick åka i och så. Det var så roligt att jag bestämde mig för att införskaffa mig en sådan när jag blir vuxen!!! Jag har alltid trott att man gasar med handen.. men det gör man inte! Ju mer man lutar sig fraamåt ju fortare går den, men man kan inte slå över så jag behövde inte ens hålla i handtaget liksom.. bara luta magen på styret så åkte jag!!! Om man behövde svänga så luta man bara styret åt det hållet man ville så åkte den dit.. ÅH JAG VILL HA EN I GARAGET!! Kände mig lika cool som Fredde i solsidan.
 
Efter det så åkte vi och åt och lekte med alla små, vi körde sanning och konsekvens med alla barn mellan 6-10 år, typ 9 stycken. Och man verkligen kände igen sig på hur de tyckte om leken haha, det var ju sååå jobbigt och säga vem den sötaste killen var i sin klass.. bästa frågan som kom var ju hur många cola man hade druckit på en dag(!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback