FINBESÖK

Wille och Patrik var nere i höllviken så att de passade på och kom och sov en natt hos oss, kul!
Vi gjorde däremot inte så mycket, bara satt och pratade massa onödigt, gick långa promenader osv..Men det var trevligt ändå. Dessutom grillade vi marshmallows! ♥
 
Det var även då mitt och Karins träningsschema sket sig, vi hade vart jätteduktiga dagarna innan och gjort hur mycket som helst, Karin gick inte normalt på 3-4 dagar pågrund av träningsverken, jätteroligt!! Typ de sista vi hann med att träna innan de kom var en springtur..
Jag lovade Karin att inte ta en runda längre än 3,5 km men det slutade med 5,5 km, jag tänkte försöka ta längre men hon var jätte sur när vi sprang för att hon kände på sig att det var längre än vad jag hade sagt så hon började gråta två gånger på vägen och ett tag fick jag springa bakom och hjälpa till att putta, men efter var hon rätt glad sa'tt det var värt alla hot!

Kommentarer
Postat av: Lenny

Söta jag och Wille är som ligger på marken :D

2012-07-29 @ 12:21:28
Postat av: Rebecca

jag som trodde det var jag som var finbesöket...

2012-07-29 @ 14:30:55
URL: http://photobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback