DÖR I VÄRMEN☀

Men man kanske inte borde klaga? Supermysig Lördag med god mat, mycket prat och skratt! Vi spelade även ett spel som var jätte roligt, det hette "vem i rummet". Man skulle läsa ett kort där det stod nånting helt galet så skulle man peka på den man tyckte eller trodde. "vem i rummet kommer ha flest skilsmässor bakom sig vid 50 årsåldern" var en tillexempel. Dagen efter åkte jag hem tidigt för att vinka av mormor som åkte tillbaka till Skåne. Sen började jag ladda inför sista ispasset för sommaren som vi skulle ha tillsammans med BJ, vi mixade lagen och körde match under hela tiden. 3x20 var det, såååååå himla roligt!! Dock skulle jag för första dagen i mitt liv spela forward, så jag var jätte nervös haha. Men det gick väl ganska ok för att vara första gången! Sen kändes det ännu bättre att "mitt" lag vann! :D Efter det skyndade jag mig hem till Mikaela för jag, Mikis, Emilia och Stella skulle inviga Mikis nya jacuzzi! Jätte mysigt var det. Jobbigt nog var Stella och Emilia tvungna att åka hem ganska tidigt för stackarna skulle upp tidigt för att jobba idag men jag och Mikis fortsatte att bubbla & prata hela kvällen ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback