DÅLIG DAG

Idag höll jag tal, blev bländad av smart boarden och tänkte på annat.. så när jag "kom tillbaka" till verkligheten så visste jag inte vad jag hade sagt eller vad jag skulle säga. Allt hade blivit en klump när jag hade kunnat det utantill sekundrarna innan. Jag brukar kunna stå och prata inför klassen för det gör jag annars och de går bra så det var liksom inte att jag inte vågade, men jag ställde mig tyst.. och förblev tyst haha! nejmen jag visst inte vart jag skulle börja eller säga för kände att det fanns inget som kunde bli bra. Jag fortsatte varjefall sen men det var det sämsta jag gjort och haft en klump i magen hela dagen efter det.
Även om betygen sattes idag så ska jag fråga om jag får göra om imorgon, känns så himla löjligt och dåligt att jag inte blev nöjd..
dock har jag världens bästa klass .✌
Usch dålig dag, usch för inge god mat i skolan heller.. åh dålig dag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback