TRÅKIGARE

Som ni har märkt så har jag börjat tycka att blogga är tråkigare. Det är så jobbigt att tänka osv, dessutom kommer det säkert bli ännu mindre härefter eftersom skolan börjar på riktigt på måndag.. 9:an, låter lite coolare än 8:an varjefall.
 
Kort summering på senaste,
Jag var på konfirmationsläger förra veckan. Det var helt okej faktiskt.. eller vissa stunder var väl mindre roliga. JAG FICK MITT FÖRSTA GETINGSTICK! Hatar getingar..
Dagen innan lägret sov Sofie hos mig, det var jättekul att träffa henne igen och jag saknar henne både i skolan och på ringetteträningarna.. menmen.. vi hejade varjefall på sveriges handbollsmatch, åt godis, åkte lite moppe, träffa Lucas och Simon på gatan osv..
 
Nu kom jag precis hem från en övernattning i tält på farstanäs med klassen, vi cyklade dit, badade och gjorde lekar, det var så fruktansvärt kallt inatt bara... låg i en dunsovsäck med flera par strumpor, mjukisbyxor, tjocktröja & halsduk, fruktansvärt.
 

Kommentarer
Postat av: sofie

Håll igång med bloggen!
Är en tapper läsare av den! Blir nog roligare med en roligare design, men de skulle väl Ida fixa?
Keeeep blogga!
PUSSS

Svar: Blev inget av det... Kan du fixa?? PUSSS
eanderssson.blogg.se

2012-08-28 @ 15:00:06
URL: http://slans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback