TIDEN BARA GÅR

Jahaa.. Nu är det snart dax för skolan igen. Nästan 10 veckor har rullat och jag har i stort sätt inte gjort nåt vettigt alls. Många händelselösa kvällar och slöa dagar, alldeles för många!
Jag har ju varken hunnit åka till Liseberg, åkt och badat eller spelat golf..
Hade ju tänkt ta tag i det här med golfen i år för att det kan ju ändå va ganska kul, Meeeen nej, det gick inte för sig nej.. Och badat i sjön har jag heller inte gjort, för kallt.. Eller njaa har ju saknat en bikini jag velat ta på mig men nu när jag skaffade det förra veckan haha så är det för kallt :( Liseberg skulle vi åka bara jag och några kompisar men ja, datumen var svåra att få ihop så det blev inte heller av, vi var på grönan förra året och tänkte satsa större detta året med att resa till Götet och grejer.. Meeeen nej.
Jaja, nu här på kvällen har jag gasat runt lite på moppen, känns att hösten är på G faktiskt!!
Var en sväng på kallfors golfklubb för att tvätta golfbilar, dock var det ju inte jag som gjorde det.

HANNA HAR ÄVEN FÄRGAT MADDOS HÅR IDAG!
Skulle bli mörkbrun med röd nyans men det blev mest röd, men det gjorde inget för maddo passa i det jättebra och det blev fint! ☀ bra jobb Hanna! Hon var Bra stolt efter haha, nejmen så ska det va! Helt rätt.

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback