MOBILBLOGG FRÅN TÅGET

JAG SKA SE ICE AGE 4!! Älska ice age. Igår när det var regnsolregnsolregn så tog jag en trip till Nyköping med den tunna vinterjackan på, det kändes jätteknäppt..aja jag kollade varjefall på min bror som spelade hockey! Kommer inte se honom nu på ett tag eftersom han åker till nån hockeyturnering i Riga. Kul Annars? - jo kan ju berätta att Alvovich kom med glass åt mig i förrgår! Supergott. Juste igår åkte jag till Mörkö till Eddies och Jimmys sommarställe, inte för att dom visste att vi skulle komma men men, sen blev det för mörkt för att åka moppe hem så jag sov kvar, mycket snällt av dem! Idag på eftermiddagen åkte jag hem till Mikis och vi prata och bubbla och körde lite moppe, mysigt det med❤ och nu sitter jag på tåget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback